Tema: Re: sviestas?
Autorius: Exo
Data: 2011-08-26 16:42:54
> Hamburgeris ir steikai ne tas pats, iš karto skiriasi. Va jei sakytų, kad
> vienur "steikas - 20 Lt, o kitur 50 Lt", ir kam mokėt brangiau...

Mintis gilesnė, nesupratai...

> Kitas dalykas, kad šiais laikais negali būti tikras, kad sumokėjęs už tą
> sviestą litu brangiau negausi tokios pačios kokybės kaip ir tas litu
> pigesnis...

Tikrai taip neesi, visiškai pritariu.

> Šiaip, manau, kad prekybcentriams ne tik kokybė gal prastesnė, bet ir
> susitaupo ant kai kurių dalykų. Jei pieno bendrovė kiekvienam savo produktui
> išleidžia + pakuotės kūrimas + reklama + pilnas administracinis aparatas +
> atskira svetainė + ne tokių perkamų ar naujų produktų nuostolių
> kompensavimas, tai prekybos centrams tokie produktai nėra pagrindinis pajamų
> šaltinis, jie nekuria atskiros svetainės, dažnai nedaro ir reklamos didelės,
> pataupo pakuotei, nereikia pilno administracijos aparato (tik padalinuko
> kažkokio), na jei dar kokybė neypatinga - va ir susitaupo.

Čia formuojama tokia nuomonė, bet deje... Šiaip esu dirbęs gamyboj, todėl drąsiai galiu teigti, kad gaminant tą patį produktą jo kaina/kokybe galima varijuoti labai nesunkiai, netgi jau esant jam ant konvėjerio. Beja ką ir daro pvz Rokiškio sūris, nes kaip benusipirk, jis vis kitoks (kitoks, bet ne geresnis)... :)

Exo