Tema: Re: Blyneliai
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-09-01 22:40:24
sako viena cukinija, gal kokių 700g, bet sako reik sutarkavus užbert
druskos, ir palaikyt kol išsiskirs sultys (gal 10min), tada jas nupilt, tada
įtarkuot kokias 5 vidutines bulvikes, du keušey, miltų sako iš akies deda,
kad sutirštėtų tešla, gal pusę stiklinės. Česnakų sėklos ir reiškia sėklas,
ne šakniavaisiai, o va šitas reikalas:
http://www.flickr.com/photos/jomohello/3849199305/
http://i391.photobucket.com/albums/oo355/gregliz/garlic.jpg
tik dabar tai jau nebeaktualu, jei ir bus koks likęs česnakas, tai tos
sėklos sumedėję jau. Tad tiks ir paprastos skiltelės, manau. Mes tai tų
galvučių pasimarinavom į sloikus. Paskaitykit visą thread'ą, mes ten plačiau
šnekėjom apie tai

--
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf