Tema: Re: Turkija
Autorius: Jurga
Data: 2011-04-26 14:05:19
Ai, as gal klaida padariau, kad nepaminejau, jog mano Turkija prasideda ir baigiasi Stambulu bei Juodosios ir Marmuro juros pakrantemis 150 km spinduliu aplink ji. :) Tai stai Stambule restoranuose, orientuotuose i turistus, zuvies galima pavalgyti 20-50 lt ribose, priklausomai nuo to, ar uzsisakai juros eseri ar koki nors raudonaji gaideli, o restoranuose, kur valgo vietiniai, viska galima mazinti desimcia litu. Tarkim, kokia mums pazistama dorada (didele ir sviezia) centre gali kainuoti 25-30 Lt, o kukliam zvejo restoranelyje ir uz 15-20 lt gali atragaut. Visokios uzkandzio tipo midijos ir kalmarai analogiskai 15-20 ir 8-12 lt ribose. Paskutini karta kai buvom, galejom lobsteri kilogramini uz 150 Lt suvalgyt, bet buvo ne sezonas, tai siule saldyta paruost, bet gi  "ne lygis" buvo valgyt saldyta... Durniai mes, kai dabar pagalvoju... :D Atenuose toki pati uz 100 euru, pamenu, siule kazkokioj "zabegalovkej".