Tema: Re: Turkija
Autorius: trickyvic
Data: 2011-04-20 19:11:38
Nu yra teke gerti ta airana, elementarus vanduo su jogurtu, jei
nezinotum kad tai turkiska ir pasakytum kam nors nori jogurto skiesto su
vandeniu, tai mazu maziausiai susilauktum keistu zvilgsniu is
statistinio pilieciaus, bet kadangi tai AIRANAS tai tokiu atveju igyja
delikateso varda ir yra labai labai special.