Tema: Re: Kalorijų neskaičiuojantiems
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-08 22:50:10
Na, dėl kiaušų likerio tai čia irgi skonio reikalas :) Brangiausiasis sako, kad seniau Vokietijoje būdavo mažos šokoladinės
taurelės, į kurias buvo pilamas kiaušinių likeris ir po to su viskuo suvalgoma. Bet dabar nieko panašaus nemačiau (bet ir
neieškojau), daba tik saldainiai su kiaušinių likeriu, ypač per velykas. O jos, kaip jau minėjau, tęsiasi pusę metų :)
Nesu nusiteikus prieš šokoladą su alkoholiu, bet alkoholis turėtų būt labiau alkoholinis ir mažiau saldus :) Nors iš lietuviškų
gerai eidavo "Sostinė" :)

O konditerinį šokoladą aš truputį supjaustau mažesniais gabaliukais (dažniausiai proceso metu nieko nenupjaunu ir nenusipjaunu :) ir
tada gabaliukas į burną ir užgeriu karštu vandeniu... Žinau, skamba biškį iškrypėliškai, bet tokiu būdu šokoladas ištirpsta ir
tiesiog jauti, kaip visa smegeninė prisipildo flavanoidų ... :)

O normaliam valgymui jis netinka, nes jis ir yra kieto muilo konsistencijos