Tema: Re: Kalorijų neskaičiuojantiems
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-08 14:45:46
pieniškas šokoladas tai kaip nealkoholinis alus:)
aš asmeniškai Kalev ir dabartinės pergalės irgi nelabai. Rūta taip. Schogetten - nu ką aš žinau...
Bet man skaniausias šokoladas turi kaip minimum 80 proc. kakavos ir aš asmeniškai labiausiai mėgstu konditerinį, taip sakant,
šokolado zagatofkę be visų ten priedų
Beje, kuo grynesnis šokoladas, tuo jis tinkamesnis skaičiuojantiems kalorijas ;)