Tema: Re: kiek kaloriju?
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-05 13:40:16
taigi aš žmogui ir atrašiau, kad palaikyti galima normalų svorį, jei jis nenormalus, tam yra priežasčių ir vien tik valgymu net ir
palaikyti svoriu greičiausiai nepavyks. Šitas žmogus nori matematiškai išspręsti savo svorio augimo problemą ir, kadangi nėra daug
išpindėjęs, bent jau nestorėti daugiau. Deja, jeigu tai būtų taip parasta, tiek storulių nebūtų ;)

A, raumenyz palaikomi sunkiu fiziniu darbu, o ne kalorijomis ;)