Tema: Re: Q: kaitlente
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-30 11:03:48
Naudoju FAGOR indukcine su nerud pl. remeliu po stiklu, visai patugu,
nes SH.. nesikaupia tarp stiklo ir stalvirsio.
O atrodo taip pat graziai kaip ir be remelio :)
Tiesa, naudoju gal tik 10 dienu, tai toks is manes ir patarejas :))))

Orkaite - palyginus su sena dujine tai nereali... :) kazkokia AEG su
viskuo isskyrus pirolize... kol kas viskas iskepa nerealiai :)