Tema: Re: Q: kaitlente
Autorius: Junda
Data: 2011-03-26 11:21:50
Nesutinku. Indukcinė iškart išsipylus puodui išsijungia, tai LABAI DAUG
pribėgti negali. Pas mus irgi su rėmeliu, labai džiaugiuos, valymui
netrukdo (man senobinę dujinę valyt buvo daug kartų sudėtingiau, tai čia
juokai). Be rėmelio gal gražiau, bet čia tinka tiems, kas virtuve retai
naudojas ir daiktai dėl estetikos tik stovi. Tuose tarpuose tarp
kaitlentės be rėmelio ir stalviršio renkas visoks š, jei daug naudoji
(mačiau pas kitus). Kai rinkomės, dar girdėjau tokį dalyką, kad be
rėmelio jos labiau linkusios skilt, jei numetamas koks labai sunkus
daiktas ant kampo, tai kampas gali ir nuskilt, o rėmelis kaip ir
apsaugo. Kiek tas tiesa, nežinau.

Orkaitė labai individualu, ką šeima mėgsta gamint. Kita vertus, kai
nusipirkom gerą orkaitę, pradėjom daug joje ir gamint :) Man patinka,
kad yra pirolizė, atkrenta didžiojo orkaitės valymo problema. Jėga, kad
yra integruotas termometras su visomis jam pritaikytomis funkcijomis.
Modelio patart negaliu, nes pirkom prieš 2 metus, jau seniai kiti
modeliai eina turbūt.