Tema: Re: Granatų valgymo ypatumai :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-24 22:36:42
Niekad neshove i galva ju nekramtyt.... Ash turkas?..

"ALORA"  wrote in message news:img76h$7rl$1@trimpas.omnitel.net...

paklausiau grynaveislės turkės, AR galima valgyti granatų kauliukus. Iš
pradžių moteriškė nesuprato, ko aš noriu, ir perklausė, o
tai ką dar ten valgyti galima. Niu, raudoną mėsytią... Tai va, zuikučiai,
pasirodo, kad valgomi yra granatų kauliukai, kaip
riešutai. O raudona mėsytia tik malonus priedas :)

Netas informaciją iš dalies patvirtino, sukramtytuose kauliukuose yra daug
visokių gėrybių ir gaminant vaistines granatų sultis jie
irgi sutrinami. Nesukramtyti kauliukai veikia kaip balastinė medžiaga.
Pamėginau kramtyt kauliukus, įsivaizduodama, kad tai riešutai :) Rezultatas
maloniai nustebino. Kauliukas gerai kramtosi ir turi
labai lengvai karstelėjusį skonį beigi labai vykusiai papildo saldžiarūgštę.
Visgi man kažkodėl atrodo, kad gruziniški granatai buvo kitokie ir kauliukai
juose buvo labai kieti ir nevalgomi. Va tai toks
paslaptingas tas granatas:)