Tema: Re: Kaip nupirkti gerą granatą?
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-20 11:44:10
vokietijoje pas turkus granatai irgi ne tokie, kokius pažinojau vaikystėje, atvežtus gruzinų. čia jie 2 rūšių - saldieji ir
rūgštieji. "Rūgštieji" yra didesni, odelė nuo švelniai gelsvai rožinės iki raudonos, minkštoka.  Saldieji mažesni ir su nenusakomos
spalvos odele, bet jų nė neragavau, nes man ir "rūgštieji" per saldūs :)

bet tokių skanių, kaip vaikystėj dar neteko valgyt :) Kada būna granatų sezonas Mediteranijoje? Turkiški šiuo metu kaip tik baigiasi