Tema: Re: o tai kur...
Autorius: Povilas
Data: 2011-03-21 19:13:38
Matai, as jau isaugau is tu laiku, kai keldavau skandalus ir ieskodavau
"tiesu". O  visos "paniatkes" apie taip kaip atrodysiu is salies, manes
absoliuciai nejaudina.Siuo atveju tik norejau pasakyti (ne verkti) ,kad
sioje vietoje aptarnavimas yra zemiau plintuso lygio ir pries einant, cia
niekada nebuvusiems, reiketu labai gerai susimastyti ar verta gaisti tam
laika ir rizikuoti susigadinti nuotaika.

"trickyvic"  wrote in message news:im7kc4$opq$1@trimpas.omnitel.net...

As nesuprantu, jus cia visi tokie kieti, protingi, turtingi grazus ir
visa kita, o nesugebat padavalkos i vieta pastatyti, ir dar Povilai
vadiniesi vyru, kad leidiesi prie zmonos gaidinamas ir dar verki viesai
i eteri.