Tema: Re: o tai kur...
Autorius: Povilas
Data: 2011-03-21 13:23:18
Gal Tamsta daznas svecias ten, o as tai tik per futbolo cempionata pastoviau
lankiausi, bet ar zmogui is pasalies nereikia pasakyti,kad laisvu vietu nera
(nors vizualiai,tai buvo laisva apie 1/3 vietu) ir nera ko stovi prie duru
ir laukia. As tos sviesiaplaukes visteles -sales padavalkos gal 2 kartus
klausiau, bet ji net nesiteike atkreipti i demesi i mane ir mano zmona.O kai
ja tiesiog dasivijau iki virtuves, tai tada ji ir pasake - matomai,kad visos
vietos rezervuotos. O ka reiskia tas "matomai" - pas ka suzinoti apart jos
ar busi aptarnautas ar eiti namo?
P.S. As dar vasara sakiau,kad sita sviesiaplauke yra ispindejusi sterva, nes
tada nachaliskai nedapildinedavo alaus i bokala. Matomai, zmogus nesugeba
atlaikyti isbandymo populiarumu ir  ritasi vis zemyn per savo degradacijos
skale :(

"Saint Street Lawyer"  wrote in message

Keista... Gal mus kaip kaimynus myli ir gerbia.