Tema: Re: mesos rukymas namuose?
Autorius: Dautarte
Data: 2011-03-21 10:55:28
Suprantantiems lenkiskai labai rekomenduoju svetaine:
http://www.wedlinydomowe.pl/
Tikras informacijos apie naminius mesos gaminius lobynas.

Del rukymo. Pries kokius dvejus metus is onkologo teko girdeti, kad
tradiciskai rukyti produktai turi labai daug rimtu kancerogenu, kurie
atsiranda, kai mediena dega pernelyg aukstoje temperaturoje (virs 400-450
laipsniu), kaip tai buna normaliai deginant malkas. Todel jei norime valgyti
saugiai rukytus produktus, reikia kontroliuoti medienos degimo (ne dumu)
temperatura. Tradicinese rukyklose tai neimanoma, bet galima konstruoti
(arba pirkti) tokias su malku degimo temperaturos reguliacija. Jokio
"popierinio" duomenu saltinio neturiu, nes kolkas neaktualu ir neieskojau.
Bet pamenu dar gludziais sovietmecio laikais taip pat onkologai apie tai
sake - kai teta sirgo veziu, mama daug laiko praleido su ja ligonineje,
nedaug metu tuomet turejau, bet pamenu beveik iki nulio sumazinome desru ir
visokiausiu kumpeliu rukyma (liudna buvo, nes megome rukytas), visa
produkcija vaziuodavo pas seneli i kaima ir jis vytindavo.