Tema: Re: mesos rukymas namuose?
Autorius: Indraja
Data: 2011-03-18 16:08:22
Nereik valgyt kasdien, reik svecius vaisint :)))))
Jei rimtai, tai vienas is seniausiu konservavimo budu...
Koks bebutu nuodas, musu seimynoj taip jau gaunas, kad jei namie nera
lasiniu rukytu, tai jau negerai...
Ir dar, kaip tik nesenai skaiciau, kad paskrudes saslykas, keptas ant zariju
turi daug daugiau kancerogenu, nei salto rukymo mesyte...

P.S. Del to skilandzius ir vytinam - brandinam, o ne ruuuukom.
Beje, manau si arba kita savaitgali iskilmingai paskersim koki pilnaverti
grazuoli.... oi smalsu :)
--
pagarbiai;
Indraja