Tema: Re: žemė pipiriukams
Autorius: Eyjafallajokull
Data: 2011-03-13 17:13:54
pernai sodintus "scotch bonnet red" krumus ka tik ismeciau i konteineri,
nuraskes paskutinius pipirus. Nors dar zydejo, ale krumas nebegrazus apacia
be lapu visai, tik virsunese mazi lapeliai ir ziedai. Nenusileidzia
habanerams astrumu, bet mesingesni, man labiau patiko.
Demon red - smulkuciai (~1 cm) cili pipiriukai - labai vidutinio astrumo ir
kadangi maziukai patogu dozuoti. dar dabar puikiai zydi, mezga naujus
pipiriukus ir labai graziai atrodo :)
Numex Twilight tuoj prades dygt - manau pagal forma ir kruma turetu but kiek
padidintas Demon red variantas :)

Beje, viskas ant palanges :)