Tema: Re: žemė pipiriukams
Autorius: Satrapas
Data: 2011-03-08 21:54:07
Jaigu puikiai augo tai ir naudok ta kaktusinine zeme.
Mes kai daiginam tai naudojam pacia pigiausia universalia arba
pomidoram-paprikai skirta substrata is artimiausios parduotuves.
O paskui apie geguze keliauja i siltnami.O ten zeme jau buna praturtinta
visokiais raugintais karvashudziais ir pn.  :)

"Junda" <junda@dtiltas.lt> wrote in message
Tai tiek aš dar įgali suvokt :) Klausiu, kokia konkrečiai žemė jiems
patinka labiausiai, nes jų yra visokių, įvairios proporcijos, su smėliu,
moliu, kuo tik nori. Pernai Numex Twilight puikiai augo kaktusams
skirtoj žemėj, bet gal yra dar geresnis variantas?