Tema: Re: picu kepimo krosnis
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-12-22 17:48:17
Siaip tai picerijose kepa apie 300 lapsniu temperaturoje. Taigi namie jums siulau kepti maximalioje, ka gali jusu orkaite. Tarkim maniske deklaruoja kad gali berods 250 (ar 270?) pasiekti, tai va tiek kiek galima ir atsuku. Kitas momentas, tai neikisti i salta orkaite, o laukti kol pilnai ikais (kol uzges lempute, jei yra tokia, arba gal termometra turit). Pada, aisku, reikia sudrekinti su pomidorais/ketcupu/grietine, kaip kas megsta. Ir viskas. Kepam ~7-10 min plius minus, ziurint koks dydis/padas/produktu kiekis. Nors turiu pripazinti, kad netgi darant visada taip pat kartais gaunasi sausoka, gal tiesiog nuo pado storio dar priklauso.