Tema: Re: Wok keptuve
Autorius: Zyza
Data: 2010-12-20 21:28:40
Is mano patirties - turiu Skeppshult woka (ketaus), viskas sekmingai joje
sudega :) 3 kartus naudojau, dabar dulka. Turbut reikia gal ilgiau panaudot,
bet gaila tiek maisto butu ismest. Kazkada norejau cast iron wok'a pirkt is
uzsienio, bet atkalbejo sitam grupse, nes tipo per mazai galios bus mano
viryklej (irgi dujine, irgi wokam skirta), atseit greit atsals keptuve
imetus maista. Stainless steel iskart atkrito, nes arba labai daug aliejaus
reikia, arba viskas sudega dar geriau nei ketaus. Geriausia buvo kazkada is
Senuku pirkta teflonine, bet tipo teflonas blogis bla bla. Jei dabar
pirkciau, zvalgyciaus tik i titano keptuves, pvz. Woll.