Tema: Re: Tekses
Autorius: Bastunas
Data: 2010-12-12 20:50:14
Lietuvoj esu rades dvi uogas ir visas salia Kamanu pelkes. Sibire Uralo
priekalnese ju teko prisivalgyti iki soties. Man patiko dar visai
nesunokusios. Kur visai sunoke atsiduoda sh, nu geriausiu atveju prarugusia
pelke.Visur kur jas radau buvo aukstapelkes ir labai nustebau kai
Norvegijoje Tromso regione gausiai ju radau kalnu slaituose.

"> Trankaus po visa Lietuva, bet kazkaip vis neuzlipu ant sitos uogos. Kur
ju