Tema: Re: mazu "sekliniu" bulvyciu
Autorius: Kauno Budulis
Data: 2010-12-09 22:25:36
>o tai ten tos pačios bulves, tik mažos? kažkokios jos man saldžios ir be
>cinkelio...
del rusies bulviu tai nzn.... pas jus vakaru evropoj visokiu ciudnu dalyku
yra...
(ale mazai krakmolingos bulves, bo angliavandeniu sudetiniu maziau)
bet lt tos mazos bulves, surinktos per bulviakasi - jegines!
ar orkaitej, ar keptuveje keptos, ar virtos su lupenele.

> kaime pas mus labai anksti kasdavo neužaugusias bulves, jas kepdavo
> svieste su svogūnais ar ant rūkytų spirgų. Tos turėjo kažkokį prieskonį,
> lyg karstelėjimą. Žodžiu, mano gomuriui tai buvo skanu :)

sitos ankstyvom vadinamos.
nedidukes, apvalios... anei skust ju nereik, tik nuplaut.