Tema: Re: Rinkuškių alus
Autorius: Tomas
Data: 2010-12-09 10:01:45
Vakar teko, nieko blogo nepastebejau.
Bet pas juos retkarciais budavo toks bajeris pilstyme, kad magistrale pakeicia, o etikeciu - nespeja, tai kazhkiek buteliu alaus ishvazhiuoja ne tokiom etiketem. Ir man yra kliuve keleta kartu Tradicinio vietoj kazhko, o karta jauciu tas ju "tornado" pakliuvo 9,5% - buvau bais ishtroshkes, suvartojau puslele, nesigilinau, kad kazhkoks keistas skonis, tai kaaaaai truukau netycia..........