Tema: Re: Kur perkate skanias bulves?
Autorius: Cirkas
Data: 2010-12-02 21:37:13
Nu va va, mano seimyna irgi neikerta ko as cia selstu ir atseit skaniu
bulviu ieskau, kai jos visos gi vienodos :D

Reikia ismeginti Kalvariju turgu patikrinti, mazu "sineglazkos" ir
nesusale - skanesniu neteko ragauti.

O tos rusys dvi tai matyt "Vineta" - baltos ir sukrenta, "Laura" - raudonos,
nesukrenta :)