Tema: Re: O'lounge Vilnius first look
Autorius: Toxis
Data: 2010-10-30 10:53:46
na, ta vieta ganetinai gausiai prakeikta... o tiesa pasakius ir pas gedimino
prospektas matyt uzh neringos tolyn jau mires kaip reikalas.. taigi, kad
ishsilaikyt (zhinant, kad aplink nera kur parkuot etc) jiems reikia but
stulbinanchiai geriems...
beja, ta buvau pamirshes, aptarnavimas ganetinai letas ten...