Tema: Re: Sausainiu receptu
Autorius: Junda
Data: 2010-10-23 17:15:11
Man metų atradimui tapo Beatos avižiniais sausainiai. Nežinau, kas ta
Beata, bet va draugė sakė ten iš kažkokios Beatos knygos. Laiko užima
mažai, rezultatas nuostabus, neišeiti negali. Receptas toks:

2 stiklinaites aviziniu dribsniu
2 stiklinaites kokosu drozliu
1 stiklinaite miltu
1 saukstelis cinamono
150 g sviesto
2 saukstai medaus
1 nepilna stiklinaite cukraus
2 kiausiniai
(stiklinaite ~180ml)

1. I didelis dubeni supilame avizas, kokosus, miltus ir cinamona.
2. Istirpiname sviesta, sumaisome ji pirmiausia su medumi, kad siltas
medu pratirpdytu.
    Tada supilame cukru ir kiausinius. Maisome, kol viskas virs
vienalyte mase.
3. Skystaja dali uzpilame ant sausu produktu misinio. Ismaisome. Gausime
tirsta, beveik minkoma tesla.
    Is jos rankomis arba saukstu formuojame rutuliukus. Juos dedame i
kepimo skarta isklota sviestiniu popieriumi.
    Sakute tuos rutuliukus lengvai priplojame ir kepame 190 laipsniu
orkaiteje apie 20 min, kol krastai graziai paruduos.
4. Demesio: kai sausainius imsite is skardos, jie bus dar minksti ir
labai trapus, bet vesdami sukietes.

Kadangi nelabai atidžiai receptus skaitau, tai pirmąsyk dariau su 250 ml
stiklinaite ir buvo taip skanu, kad su 180 ml jau ir nebandžiau. Dar
papildomai mėgstu dėti razinas ir kt. džiovintus vaisius, riešutus,
saulėgrąžas (gaunas tokie sveikuolių sausainiai). Bet absoliutus topas -
skrudintos sėmenys. Sausainio skonis labai primena saldainius Linelis.