Tema: Re: Ir vėl sulčiaspaudės...
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-10-21 17:37:37
"Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message news:166ap3ojm6fsv.n5514ang4qho$.dlg@40tude.net...
> On Wed, 20 Oct 2010 12:46:58 +0300, solara wrote:
>
> Nors užmušk, bet niekaip negalėjau prisiminti, kad Australijoje aš nesu
> matęs tuos Stolar. Užtat greita paieška gūglėj parodė, štai ką:
> http://www.breville.com.au/products_results.asp?div=3&cat=2&subcat=6
>
> Vat tas Breville brandas tai tikrai labai pas kengūras paplitęs.
>
> Vienu ždžiu outsorsinimas ir rebrandinimas valdo...

Is
http://www.stollar.eu/about
puslapio:
Su malonumu siūlome Jums STOLLAR techniką.
Mūsų produkciją sukūrė pasaulyje gerai pažįstama firma BREVILLE
www.breville.com.au

Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje ši technika yra parduodama su STOLLAR prekės ženklu.
Su malonumu atsakysime į visus Jūsų klausimus.

Su pagarba,
Jūsų STOLLAR