Tema: Re: Vistiena merikietiskai ??
Autorius: e-Kerepla
Data: 2010-10-14 10:45:06
Hmm.... ingredientų proporcijas, Jūs, aišku, a priori nustatėte teisingas?
Vištieną subadžius šakute marinavote ne mažiau kaip 24h?
Marinavote šaldytuve hermetiškam maišiukyje su išspaustu oru, laikas nuo laiko "pamasažuojant"?

O šiaip tai, Jūs pirmas pradėjote juokauti, tai ir aš sau leidau; esmė juk yra suvokime, kas yr amerikoniška. ;]
Jūsų nurodytam recepte amerikonizmu dvelkia tik dėl to, jog garnyrui paberta bulvyčių fri... nei ten amerikoniška vištiena, nei ten vištienos kepsnys... ;]
Panašu į papiktintą kokį nors "Astros kepsnį".

Jeigu sugebėtumėte detaliau apibūdinti tą patiekalą, gal ir būt galima rasti tikslesnį receptą.

Iš paveikslėlio atrodo, jog vištiena yra su kažkokiu coating'u (apvalkalėliu), kuris būtų daromas tiesiog miltus sumix'avus su kepimo milteliais, tais pačiais česnkų, svogūnų ir garstyčių milteliais, norimais pipirais, žolelėm ir pan. Tik reik žinot, ar patieklas turi būti aštrus, salstelėjęs, ar t.t. ir pan. Tuo pačiu tai padėtų išsirinkti tinkamą padažą.

Tuomet beliktų išmesti bulvytes fri ir jas pakeisti "Potatoe wedges" arba "Mashed potatoes with roasted garlic". Tuomet išmesti šviežių daržovių salotas, ir jas pakeisti "bbq beans", "kokiu creamy ar kfc style coleslaw", šalia patiekti "cornbread" ir coce light'ą. ;]