Tema: Re: Liko 10 litrų obuoliu sulčių :)
Autorius: Insane
Data: 2010-10-13 15:49:33
Tarp kitko esu ragaves namini vyna, kuri zmones dare pridedami kazkokiu
priedu pirktu is parduotuves (gal kokios vyno mieles). Ten su visom
instrukcijom kada kiek laiko burbuliuoti turi, kada ka daryti.. Zodziu
visikai viskas paaiskinta. Tai vynas net is tolo neprimena mano iki siol
ragauto naminio vyno.. Nei to tokio specifinio kvapo, skonisir labai svelnus
ir geras (na cia gal ir nuo sulciu priklauso). Bet esme, kad likau tikrai
nustebes, ir jei nebutu pasake ka geriu, tikrai nepasakyciau, kad tai
naminis vynas...