Tema: Re: patarkit kur nusivesti i pirma pasimatyma panele?
Autorius: margo
Data: 2010-10-08 19:31:59
mmmhhh:)))
moksliniai argumentai visada iveda i kulturinga diskusija svarumo ir sharmo.
Ypatingai kai dalyvaujantis asmuo yra apsisvietes zoologas, pasnekovus
apsvieciantis apie naujausius atradimus gyvunu karalijoje - turiu omenyje
pamineta atradima "asilokoje". Taip pat is prof. Trickyvic posto akivaizdu,
kad jis nusimano taip pat ir anatomijoje (cituoju : "dalbajobas yra tau tarp
koju"), o taip pat nesibijo isbandyti save ir psichologijos mokslo srityje,
drasiai panaudojes psichoanalizes dogma musu mokslingame pasnekesyje
(cituoju: "o nepilnavertiskumo esi pilnas patsai jei atsakineji i tau
nepatinkacius postus").
visada malonu bendrauti su eruditais, kad bent jau pasisildyti ju sloves
spinduliuose.