Tema: Re: Habanero paprika
Autorius: Povilas
Data: 2010-10-07 21:33:39

"pranZo" <pranas@gabija.net> parašė naujienų
news:i8hkgs$6ri$1@trimpas.omnitel.net...
> Galim i Habanero.
> Duociau kelis +biski seklu.
> http://www.sowchillies.co.uk/chilli_seeds_habanero_orange.htm
> Tik reiktu kazkaip man iki VLN ar tau iki KNS prilekt.
>
> P.S. Maniskiai bent pagal skale astresni, o juos valgau "gyvus"  :))

As priauginau sode bene kokiu 5-6 rusiu "aitruoliu" Kur koks yra - sunkiai
bepamenu, apart vienu -pimiento de padron . Didzioji dalis visu suejo kaip
zaliava adzikos gamybai iki kurios gamybos vis rankos nedaeina, o gal nera
nuotaikos. O tuos visokius tokius plonycius,susiraizgiusius ir maybe
habanero,tai laikau sladytuve ir skanauju kartkartem. Ir turiu su dideliu
liudesiu konstatuoti,kad ju skonines savybes yra gerokai silpnesnes,nei tu
kurie parsiduoda maksimose.