Tema: Re: Ieskau sovietinio recepto
Autorius: Toxis
Data: 2010-10-05 20:24:58
o ash turiu oftopini klausima, kuri man primine tavo klausimas:)

o custard, tai tas pats lietuvishkai vadinamas kremas, katras buna tavo
minetuose kankorechiuose, ar ekleruose, ar chia kazhkas kito:) kazhkada
zhiurint kazhkokias discoverio laidas ishkilo toks klausimas, ir vis
pamirshdavau pasiklaust:)