Tema: Re: Buffalo Wings receptuko
Autorius: BigM
Data: 2010-09-03 18:44:14
Nededu Tobasco padažo, nededu Jelapeno (ar kokių ten?) pipirų, net nepamenu
pradinio recepto jau :) (pirmą kartą dariau 1:1, tai ugnimi "svaidžiausi"
:D )

Pagrindiniai ingredientai pas mane:
- natūralus medus (dirbtinis netinka - pasibaigus natūraliam bandžiau ir
nepasiteisino);
- citrinos sultys;
- Vorčesterio padažas (naudoju Heinz, o Valdemaro iš bėdos);
- priklausomai nuo aitriųjų čili %, Thai sour-sweet padažo keletas valgomųjų
šaukštų
- daug česnakų
- sviestas
- dėl kiekio padidinimo kol kas nesugalvojau nieko geriau nei paprasto
pomidorų padažo suverst (labai man tinka Kėdainių Švelnus arba kokia kita
mažiau rūgštumo turinti pomidorų tyrė)

Na o toliau proporcijos iš akies, mintinai nelabai pamenu: ištirpintame
svieste (150-200g) pakepini česnakus (~1 smulkintą galvą - ne skiltelę),
pora v.š. medaus, Vorčesterio kokie 5-6 v.š., įspaudžiu kokį pusę didelės
arba visos mažos citrinos sultis, pomidorų padažas/tyrė (1 slovikėlis), o
tuomet Thai saldžiarūgštį padažą dedu kol pasiekiu reikiamą aštrumą (man
labiausiai patinka švelniai aštrus). Eigoje adaptuoji: jei mažai saldumo,
dedi daugiau medaus, jei trūksta rūgštelės, įspaudi papildomai citrinos ir
t.t. kol randi tos dienos nuotaiką atspindintį skonio balansą ;)

Pačius sparnelius pamarinuoju be jokios druskos ir prieskonių - tik
Vorčesterio padaže, prieš kepimą išmaišau miltuose ir kepu ant griliaus (ne
orkaitėje!). Na o toliau seka sparnelių išmaišymas su dalimi padažo ir
garuojančių patiekimas ant stalo;)

Rodos nieko ypatinga, bet kiek įvairių kompanijų ragavo, nebuvo kurie
nevalgytų pasigardžiuojant :)

Tokie va "Buffalo Wings" pagal BigM ;)