Tema: Re: Buffalo Wings receptuko
Autorius: BigM
Data: 2010-09-03 16:09:38
Eilę kartų dariau savo rate adaptuotus pagal save tuos sparnelius.
Originalus receptas man kuo nepriimtinas, kad valgant burna tiesiog dega ir
per tą "degimą" aš tiesiog nejaučiu pasitenkinimo ir skonio.

Tad persidariau pagal save su saldžiarūgščiai aštriu padažu. Jau tiek jų
atsivalgiau per šią vasarą (anksčiau dažnai būdavo šašlykai, o čia pastoviai
vietoj šašlykų tuos sparnelius dariau :) ), kad ir dabar nelabai norisi :)
bet gal gražų bobų vasaros ar saulėtą žiemos savaitgalį gamtoje reikės
pasidaryt :)