Tema: Re: saltibarsciai is Cili picos
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-15 12:22:05
Beje zinant mano bjauru buda negaleciau neprisikabinti prie vieno tokio
mazucio dalykelio, kaip dieta... supratau, kad raset apie dieduka
ironiskai ale dieta yra a.k.a maitinimosi rezimas, taigi tesiant toliau
gali buti ir lasiniu dieta gali buti ir tik darzoviu ir nebutinai dieta
turi padeti atsikratyti svorio, kai kurios dietos padeda priaugti, kai
kurios ishlaikyti norima svori ir ttt. tiesiog visokie kosmopolitanai
pilni profanisku nesamoniu nuvalkiojo ir ateme is sio zodzio tikraja
reiksme...
+ prooflinkas ( na ne toks jau baisiai proofinis ale vistiek) :)

http://lt.wikipedia.org/wiki/Dieta