Tema: Re: saltibarsciai is Cili picos
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-14 19:09:06
yra milžiniškas skirtumas, ar į šaltibarščius pilti pasukas su 0,5 obvorotų
ar šaltibarščių kefyrą (7 proc. ar kažkątai)+ grietinę. Tokie šaltibarščiai
šlykštūs, bo riebalais visas marmalas apsivelia, va tokie ir buvo čilyje
ragauti šaltibarščiai.

Tamsta kalbate kaip vienas pažįstamas diedukas, kurs sakėsi esąs ant dietos,
nes valgo tik keptą paniruotą žuvį, kiaušų patiekalus ir vynuoges :)