Tema: Re: Tai visgi kur pirkti pilstomo alaus???
Autorius: -o-o-
Data: 2010-08-13 12:39:05
ta pati norfos baze, kai as pirkau, buvo varniuku 2 rusys (sviesus, tamsus),
Vilniaus alaus kazkurio, Antano (ar Antanelio) alus (is Kauno), Rinkuskio
Baro berods. Bet ten asortimentas karts nuo karto keiciasi. Dar kazkas sake,
kad Hales turguj kazkur pilsto - ir kas svarbu, minejo, kad yra kanapinio
pilstomo, tiesa ar sviesaus ar tamsaus - neaisku. Uzupy Polocko g.7 Snekucio
bare velgi kazkas (lyg ir Tranzoo) minejo yra pilstomo. Yra yra tu vietu
nemazai. As tai vakar nusipirkau Mindaugo maximoj buteliuose Putolo ar
Puloto alaus, 0.5 buteliukas 2.29Lt - nu tikrai nustebino, patiko. Po to
ziuriu, kad jis dar ir 6.3 abarotu :) O uz pusvalandzio reikejo vaziuot,
jofana pirma kart reikejo nukelt valandai pusantros, nes jauciausi apsvaiges
mazumele ;)