Tema: Re: Sudyti lasiniai
Autorius: BigM
Data: 2010-08-13 11:19:02
nesupratau,
ar "sūdytus lašinius nuperki ir..."
ar "nuperki lašinius ir sūdai..." ?

Jei pirmas variantas, tai elementariai - varai gamton, pvz. paplaukiot
baidarėm ir pietums sustojus persikasti lašiniai, svogūnai, juoda duona
(pavarijuojant kartais ir pomidorų padažo šlakelis visai gardu, ar šviežus
pomidoras). Vodkė/alus pagal situaciją :)

Dar kaip variaciją pomidoriniams sumuštiniams darau:
užtepi batoną su sviestu, deti apystores pomidorų riekutes, druskini,
pipirini, smulkintu šviežiu svogūnu apibarstai, ir ant viršaus lašinio keli
gabalėliai. Labai gerai karštą dieną, kai pomidoras ištrauktas iš šaldytuvo
:) abu mano vaikai tokius sumuštinius lapnoja, kad man kartais jau ir pikta
darosi, kai nespėju jų daryt ir pačiam kliūna vos vienas kitas kąsnelis ;)