Tema: Re: bazilikai ¾iemai
Autorius: Dautarte
Data: 2010-08-12 21:05:03
Man paprasciausias ir turbut geriausias budas butu dziovinimas.
Antras butu saldymas t.y. supjaustyciau smulkiai, sukimsciau i plastikines
dezutes arba plonu sluoksniu, kad po to galima butu nulauzyti reikiama
kieki, i maiselius. Dar galima mazose talpose uzpilti vandeniu ir padaryti
bazilikinius ledo "kubelius".
Budas su druska nezinau ar tinka bazilikams, bet taip konservuoja krapus,
tai gal ir tiktu. Man tokie krapai nepatiko, nes po to nezinojau, kur tokius
sunaudoti - pernelyg suru. Manau su bazilikais butu tas pats.
Budas su alyva (auksciau buvo nuoroda i a la pesto tik be riesutu ir
parmezano) yra neblogas (bazilikus susmulkinti, uzpilti alyva), bet
trumpalaikis - 1-2 men. saldytuve, po to pradeda gesti. Pilti karsta alyva,
manau nera geras variantas - bazilikai gali prarasti skoni ir tapti kose.