Tema: Re: duonkepe paasonic
Autorius: Junda
Data: 2010-08-12 16:45:03
Jo, mes eksploatuojam pilnu tempu ir esam baisiai patenkinti. Mūsų
pavyzdžiu pasekę dar bent 4 pažįstami/draugai/giminės tokias įsigijo.

Receptas iš supermamų:

VARŠKĖS PYRAGAS
100 g sviesto
150 ml pieno + 2 kiausiniai,
vanilinio cukraus
1 a.s. druskos
150 g cukraus
250g varskes
500g kvietiniu miltu
2,5 a.s. sausu mieliu.
(aš dar gerokai įpilu romo ir įdedu visokių džiovintų vaisių)
Viską sudėti pagal duonkepės rekomendacijas, 1.2 kg, pirma programa.
Iškepusią patikrinti mediniu pagaliuku ir dar apie 20 min. palaikyti
kibirėlyje, kitaip vidus būna per drėgnas. Nors ir šiaip šitas pyragas
nesausas. Tešlą dar galima paskaninti cinamonu, riešutukais arba porą
šaukštų marcipanų.

Kai iškepa ir išimi iš kibiriuko nereik išsigąst, kad jis toks atrodo
viduj labai minkštas, lyg žalias. Kai atvėsta, sustingsta ten viskas ir
būna super, tik nereik pjaustyt karšto.