Tema: Re: kabokas vaiko gimtadieniui Vln
Autorius: Junda
Data: 2010-08-09 12:02:35
Ne, ten kavos neduoda, yra kokie 4-6 stalai, sustumti į vieną vietą, ant
jų pasidedi ką pats atsinešei, o aplink suolai, kur sėdi tėvai. Spėju,
kad telpa ne daugiau 15-17 suaugusiųjų. Visa kita patalpos dalis tie
karstymaisi su kamuoliukais vaikams. Ten nėra jokių super pavojingų
čiuožyklų, viskas aptraukta tinklu, kad niekas neiškristų, tai spėju
vaikams iki kokių 4-5 metų ten dar įdomu, o didesniems norisi kažko krūčiau.