Tema: Re: Šio ryto atradimas (Vilniaus alus Pilies g.)
Autorius: pragäras
Data: 2010-08-01 11:29:09
vargu :) nors vieta atrodo patraukli, bet visgi tai yra vidiniame kieme, kur dar ir matomumą užstoja suvenyrų lariokai. aišku, jei sukurti kažką išskirtinio, tai ir vieta nebesvarbu, bet tą reikia sugebėt padaryti. taipogi ten ir kaimynai kieme, nežinau ar pavyks jiems staliukus į lauką išnešti. didžiausias privalumas ten, kad pastatas, kur yra kabakas, atskiru adresu, tad licencijos reikalų nereikia derinti su kaimynais