Tema: Re: Rekomenduokit iranki
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-28 12:13:27
tai vienintelis įrankis, kuris jau laiko kokius 5 metus :) ir juo
puikiausiai pjaustau agurkus šiaudeliais ir ridikėlius

šiaip turiu kažką tokio, su įvairių dydžių indėklais
http://www.tvshopping24.com/cgi-bin/internationalshop/iboshop.cgi?showd600,,9902132
bet paprastai tingiu traukti, o ir išplauti sunkiau, nes indaplovė ne visada
gerai iškrapšto plastikinėje dalyje užsilikusius gabaliukus. Be to, praeitas
laikė gal kokius 2 metus. Šitą stebuklą dažniausiai naudoju būtent
minkštiems produktams - virtoms bulvėms ir morkoms ar kiaušams.

Dar esu turėjusi tokį sukamą daiktą, tas buvo gan universalus, bet irgi
neilgai laikė. Žodžiu, po daug metų nuspręsta, kad už peilį nieko geriau
nėra :) Daržovių pripjaustau paprastai 2-3 dienom, uždegtame inde šaldytuve
jos puikiai išsilaiko. Tada tik jami reikiamą dalį ir sumaišai su užpilu