Tema: Re: grybu marinavimo receptai
Autorius: 499
Data: 2010-07-21 08:57:48
po tiek virimo, kas is tu grybu lieka?

"Jurga"  wrote in message news:i22cf1$v4i$1@trimpas.omnitel.net...

Aš darau taip:
Nuvalau, supjaustau, nuplaunu, kaip visada. Sudedu į puodą, nugraibau putas
pradėjus virti, įdedu druskos (vidutinio dydžio puodui kaip maniškis - gerą
didelį šaukštą, o jei grybų daug, tai ir du), 2-3 pipirus (galima ir
kvapniuosius), 1-2 lauro lapelius, krapų (man skaniau su jais) arba
petražolių. Verdu tol, kol skystis sutirštėja ir grybai galutinai išverda
(30-40 min). Tada įdedu panašų kiekį cukraus ir įpilu porą šaukštų acto, gal
net tris. Reikia ragauti - tiesiog turi būti tau skanu, t. y. nei per sūru,
nei per saldu, nei per rūgštu. Užsukamus stiklainius ir jų dangtelius reikia
išplauti šaltu vandeniu su soda ir iššluostyti (visiškai švaria
indašluoste!). Sudėti dar karštus grybus į stiklainius ir juos užsukti. Kai
atvės, sustatytau į šaldytuvą. Lyg ir viskas.