Tema: Re: Konservavimas be cukraus
Autorius: Dautarte
Data: 2010-07-14 16:40:41
O siap dar bendrai kalbant apie konservavima su cukrumi, tai man atodo, jog
nuomone, kad be sunkvezimio cukraus nei viena uogiene "nestoves", tai is
senu laiku tempiasi, kai dar nebuvo sandariai uzdaromu stiklainiu ir
seimininkes uzdarydavo uogienes vaskuotu popieriumi. Ir dar gal plius
isitikinimas is senu sunkiu laiku (pvz. po karo ir pan.), jog saldu =
skanu/turtinga/pagaliau galime sau leisti/itp. Pvz. Lenkijoje seni zmones
(apie ir virs 60 m.), kurie atsimena kara, pokario sunkumus ir pan. laikus,
taip galvoja apie duona - balta duona/bulkos/ir t.t. yra geresnes, skanesnes
ir pan. uz sveikesnius kepinius is rupesniu miltu. Ir nei gydytojai, nei
ziniasklaida negali ju itikinti, kad kepiniai is baltu miltu (ypac pigus
kepiniai su visokiausiais priedais) yra nesveika ir ju reikia vengti.
Gal ir Lietuvoje panasiai yra su cukrumi?