Tema: Re: midijos
Autorius: Dex
Data: 2010-07-08 23:09:20
snd dar IKI ziurejau, nu tas pats. Tokios dezutese supakuotos, bet jos
jau virtos ir paruostos su kazkokiais padazais.

O as noreciau pats atlikti visa virimo procedura, su cesnakeliais,
druska ir visokiom zolytem. Kai prisimenu Portugalija (ten valgiau
sviezias taip paruostas), tai net seile nutysta :DD

Dex