Tema: Re: spamas: Vilniaus alus
Autorius: Lavonas
Data: 2010-07-07 13:37:27
nu chren zino, ka tu ishmanai apie alaus kokybes, bet tarkim po visos dienos
shvyturio lakimo, vakarejant gauti shio vilneus alaus nefiltruoto buvo ....
ghmmm kaip tce pasakius, na tarsi atsibudau. tikrai labai skanus ir geras
alus. nors ash irgi negaliu sakyti, kad jis geras, ne ekspertas kazkoks esu.
Man jis geras.

"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message

"Riudolfas" <Rudolfas@Rudolfas.ru> parašė naujienų
> Taip pritariu, Lakunu gatveje tikrai normaliai, netgi nusistebejome kodel
> aplinkui nera pijoku :)

Nu, bl... jeigu jau taip, matyt reiks pafotkinti, jei tik snukin negausiu,
kad pamatytum i kokia tara "postojalcai" pilasi sita alu.Ir labai blogai
,kad dar nesukurtas aparatas ,kuris irasineja kvapus :(

> Povilas gal is konkurentu busite?

Jo jo, kaip tik is tu paciu.Veikt man sitame gyvenime daugiau nera ka, kaip
uzsiimti neaiskios kokybes gerimu pilstymu.