Tema: Re: ispaniska baltaskure desra
Autorius: smakas
Data: 2010-06-30 16:01:05
Vadinasi esi alergiskas jam. Nes alergija siems dalykams
pasireiskia liezuvio, lupu, gleivines patinimu. Kai kam
net veidas patinsta.
Ant tokiu suriu, kaip brie, camembert, rogfors auga
irgi tas pats giminingas pelesis.
Pelesis dauginasi tik pavirsiuje. Nulupes skurele, gali
drasiai valgyti. Siaip is esmes valgyti ipakavima reikia
vengti :)