Tema: Re: AW: medziaginiai maiseliai?
Autorius: Junda
Data: 2010-06-24 16:55:42
Aš irgi naudoju kelių nedidelių pagalvėlių senus užvalkalus, jie pusiau
lininiai, tai puikiai tinka. Duona tada kvėpuoja. Ypač kai ką tik
iškepta, karšta ir nori kur nors neštis, tai į celofaną juk nedėsi,
idealu drobinis maišiukas. Bet ir paskui kelias dienas galima jame
laikyti, niekas ten nedžiūna. Tik nereik atviro palikt.