Tema: Re: Gira vel
Autorius: VE
Data: 2010-06-20 23:35:28
Nesakyčiau, kad man pilstomas Panoras būtų labai patikęs. Kai būnu
Vynotekoje, paiimu buleliuką, ale nėr išskirtinis skonis.

Kalvarijų Norfoj parduotuvėje AlusLT nusipirkau Davros produkcijos -
Varniukų / Liuks / beigi dar kažkokio + giros - ten man labiau patiko. Ypač
patiko Varniukų. Ale čia aišku skonio reikalas. Alaus kaina ~ 5,5 Lt /
litras. Yra ir kitokio pilstomo alaus ten - Bačkorių, dar kažkokio, viso gal
6-7 rūšys alaus + 2 rūsių gira.

P.S.kam išų vis paleidinėt tokį puslapį, kuriame nieko nėr ? Kalbu apie
www.alusLT.lt

VE