Tema: Re: Diletantiskas klausimas - ka gero galima pagaminti ish triusienos ?
Autorius: Dautarte
Data: 2010-06-14 13:29:43
Aha, lapin a la moutarde labai skanu :) Ypac, jei paimsime 3 rusiu
garstycias (pikantiskas, saldzias ir su nemaltomis seklomis), padaza
pagardinsime ne tik vynu, bet ir koniaku arba brendziu ir nepagailesime
riebios grietineles... Pasaka... :)
Voliojima miltuose visada praleidziu, kazkaip nepatinka man tie miltiniai
padazai (primena sovietmecio valgyklas ;)), geriau jau nugarinti arba kitaip
sutirstinti.